Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2010 20:47 - Ивоне Катерфилд се завръща на екрана с нов филм
Автор: denews Категория: Музика   
Прочетен: 1566 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.11.2010 22:08


image

снимка: "Билд"

Красивата блондинка която през 2003 година разби чартовете със своя мега хит „
Fьrdich” /Затеб/ се завръща на синя екран в нов филм , който ще се излъчи тази вечер в ефира на SAT 1. Кариерата и обаче не е изпълнена само с „добри времена” пише германският „Билд” , но и с „лоши”. Смятаната от мнозина за наследница на легендарната Роми Шнайдер - Катерфилд претърпя пълен крах с последния си албум  от тази година  „Blauinblau” /Синьо в синьо/ . Днес обаче,  зрителите ще могат да я видят отново на екран във филма „DieFraudesSchlдfers” /Жената на сънливеца”. В него тя играе ролята на майка чийто малък син е отвлечен от баща му ислямист с радикални възгледи в Судан. В този филм ще видите една друга непозната Катерфид- жена която обича терорист,забулва се и рискува живота си. „Това е първата ми роля като майка”-споделя пред електронното издание на „Билд” актрисата. И в новата си светлина тя няма нищо общо със стария образ на Ивоне Катерфилд като неуравновесена жена. „аз съм си все същатата, но вече се чувствам вътрешно стабилна. Вярвам много повече от преди.” И затова уверено заявява че повече никога не би се върнала към сериала „Добри времена лоши времена”. „Не съжалявам защото времената вече са други.” Дори и в музиката Въпреки че е продала над 1 милион копия от досегашните си албуми 2009 година се оказа неуспешна за нея. Нито една от песните в най-новия и албум “Blauinblau”. Не влезе в Топ 50 на класациите. Тя заявява самокритично: „ Може би съм се отдалечила от това което очакваха феновете от мен.”  И обещава да поправи неточностите и да събере мислите си. За нея обаче музиката не е единственото нещо, защото както казва „аз не искам само да пея защото освен певица съм и актриса”.     Кариера 2003 година издава дебютния си албум „Моя свят” /MeineWelt” в който абослютен хит се превръща песента Fьrdich.Албумът е продаден в над 1 милион копия. Следва главна ролля в сериала на ARD през 2005/06  BrautwiderWillen“ През 2008 година има роля и в комедията U900 2009 получава главната роля във филма EngelsuchtLiebeна  SAT 1    /Bild.de/







Тагове:   нов,   филм,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: denews
Категория: Новини
Прочетен: 2132571
Постинги: 730
Коментари: 772
Гласове: 396
Спечели и ти от своя блог!
Архив